امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://slim-woman.cloob24.com
0

خداحافظی با چاقی شکمی

اگر جشن عروسی تان نزدیک است و قصد دارید تا آن روز چند کیلوگرم وزن کم کنید، باید بگوییم که شما تنها نیستید بلکه هفتاد درصد عروس ها مایل به کاهش وزن برای روز جشن هستند.

چاقی شکمی

این کاهش وزن و تناسب اندام می تواند به افزایش اعتماد بنفس کمک کند.چاقی شکمی

چاقی شکمی

دوست دارید خودتان را برای یک خداحافظی ابدی با چاقی شکمی آماده کنید؟

مهم نیست 5 کیلو چاقی شکمی دارید یا 25 کیلو، مهم این است که قرار است تا چند هفته دیگر عروس شوید و حتی چند گرم چاقی شکمی هم می تواند ظاهر شما، عکس های عروسی و حتی لباسی را که این همه بابت خرید یا دوختش وسواس داشته اید به هم بریزد. دوست دارید خودتان را برای یک خداحافظی ابدی با چاقی شکمی آماده کنید و در نهایت به شکم خوش فرم و صاف برسید؟ این سه حرکت ورزشی مهم را از دست ندهید.

حرکت ورزشی برای رهایی از چاقی شکمی

وسایل مورد نیاز:
یک توپ سنگین پزشکی مخصوص ورزش یا دمبل
کرونومتر یا ساعت مچی یا یک ساعت کوکی
یک بطری آب (برای نوشیدن آب پیش از ورزش، در حال ورزش و پس از آن)
صندلی
راهنما:
1)هر سه حرکت را ظرف شش دقیقه انجام دهید. سه سوپر ست برای خودتان در نظر بگیرید؛ هر نرمش را در یک ست انجام دهید و بین ست ها استراحت نکنید.
2)هر نرمش را شش بار تکرار کنید.
3)هربار که یک سوپرست شامل هر سه حرکت را انجام دادید، 60 تا 90 ثانیه استراحت کنید و سپس در شش دقیقه بعدی هر سه حرکت را مجددا تکرار کنید.
4)پیش از هر چیز بدن خودتان را گرم کنید. اول از بالاتنه شروع کنید و سپس به گرم کردن پایین تنه برسید. پس از انجام نرمش ها مجددا با سرد کردن بالاتنه شروع کنید و به پایین تنه و حرکات کششی برسید.
حرکت اول: پرس آپ ایستاده
پای سمت راست خود را روی یک صندلی قرار دهید و دمبل را هم سطح سینه خود نگه دارید. با پای راستتان فشار آورید و در حالیکه پای چپتان بر روی زمین نگاه داشته اید دمبل را بالای سر خود بیاورید. این کار را پنج بار دیگر هم تکرار کنید و سپس پاها را عوض کنید. این تمرین برای ساختن عضلات بالای سینه و همچنین زیر شکم بسیار مناسب است.


لاغری سریع, راههای لاغری سریع

حرکت دوم:پیاده روی کشاورزها!
دمبل را در دست راست خود نگاه دارید و شش قدم به جلو بردارید، سپس دمبل را به دست چپ خود بدهید و شش قدمی که آمده اید را به عقب بردارید. حواستان را روی انقباض عضله های شکم متمرکز کنید.
حرکت سوم: توئیست دمبل یا توپ
پاهایتان را به اندازه عرض شانه باز کنید و دمبل یا توپ را بالای سر خود نگاه دارید. به سرعت دمبل را به سمت وسط پاها ببرید، در حالیکه زانوهایتان را خم کرده و باسنتان را به سمت عقب می کشید. سپس بایستید و دمبل را هم سطح سینه تان بالا بیاورید، 45 درجه بچرخید و مجددا این حرکت را پنج بار تکرار کنید. عضلاتی که در این حرکت درگیر می شوند:عضلات اصلی، شانه ها، بازوها، سینه، بالاسینه، شکم و پشت، ران و سرران ها.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه