امروز جمعه 31 فروردین 1403 http://slim-woman.cloob24.com
0

وزن کم کردن و لاغر شدن سریع

چگونه به سرعت وزن کم کنیم؟ برای لاغر شدن کدام وعده را بیشتر بخوریم؟

آیا میخواهید که به سرعت وزن کم کنید و تناسب اندام را حفظ کنید؟ کلیدش خوردن غذا در این زمان از روز است؟ به گزارش دیلی استار و براساس آنچه در این بخش از نمناک می خوانید کاهش وزن در شب اتفاق نمی افتد، اما عادات ساده ای وجود دارد که می تواند در چربی سوزی های شکم به شما کمک کند، آنچه کارشناسان به تازگی بیان کرده اند.لاغری
لاغری
روش لاغری

برای لاغری در این ساعت ها غذا بخورید

زمان و میزان خوردن غذا برای لاغری؛ کدام وعده را می توانید بیشتر بخورید؟

با اینکه رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم هنوز هم مهم ترین کلیدهای کاهش وزن هستند، یک تحقیق جدید نشان داده است که تا چه حد زمان خوردن غذا نیز می تواند حائز اهمیت باشد؛ اغلب مردم تمایل دارند که بزرگترین وعده ی غذایی خود را شب میل کنند، اما بر اساس تحقیقی که در آمریکا منتشر شد، مصرف نیمی از کالری روزانه در اواسط روز می تواند شما را در کاهش وزن یاری کند؛ این به معنی این است که وعده ی ناهار باید پر کالری تر و بزرگتر از شام باشد.
شرکت کننده هایی که 50 درصد از کالری را هنگام ناهار و تنها 20 درصد آن را در شام میل کردند در طی 12 هفته وزن قابل توجهی را نیز کم کردند.
صبحانه باید قبل از ساعت 9 خورده شود، داده ها نشان می دهند بهتر است در زمان مشخصی وعده های غذایی رابخورید. طبق مطالعه ای بهتر است ناهار را قبل از 3 ظهر و شام را پیش از 7 شب میل کنید. مطالعات نشان داده اند که کسانی که ناهار و شام را زودتر میل می کنند، وزن بیشتری را از دست می دهند.
منبع: وب سایت نمناک

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه