امروز چهارشنبه 29 فروردین 1403 http://slim-woman.cloob24.com
0
اگر هنوز راهی برای لاغر شدن پیدا نکرده اید به شما پیشنهاد می کنیم از یک روش ساده برای آب شدن شکم در خواب استفاده نمایید.

توصیه ای ساده ولی کاربردی برای آب شدن شکم در خواب

چیزی که معرفی خواهیم کرد را در شب بخورید خواهید دید که عملا هنگام خواب نیز چربی میسوزانید برای کسانی که عادت داری قبل از خواب یک چیز کوچکی هم که شده بخورید این مختص شماست!همه ما میدانیم که قانونا خوردن در شب و قبل از خواب می تواند منجر به اضافه وزن شود، این امر به ویژه هنگامی صحیح است که ما تنقلاتی را بخوریم که حاوی کربوهیدرات های اصلاح شده و گروهای غذایی، مانند:نان و برنج و چیپس سیب زمینی و پرتزل(نوعی چوب برنج)باشد که دارای فیبر کم و قند بالا هستند.آب شدن شکم در خواب

آب شدن شکم در خواب

رژیم آب شدن شکم در خواب

برای لاغری شکم چه بخوریم؟

با این رژیم لاغری هر شب در خواب وزن کم کنید

مطمئنا اینها سریعا تبدیل به انرژی می شوند و شما از این کالری های دریافت شده در خواب استفاده نخواهید کرد بنا براین به صورت چربی در بدن شما ذخیره خواهند شد! و خبر بدی را برای دور کمر شما خواهند داشت! البته هنوز هم کارشناسان می گویند که بهتر است گرسنه به رخت خواب نروید (دلیلش اینجاست!)هنگامی که شکم شما وقتی برای خوابیدن آماده می شوید و چراغها را خاموش می کنید شروع به قار و قور کردن می کند، بهتر است که به سراغ خوراکی ای بروید که دارای کربوهیدرات کم و پروتئین بالا باشد.

روش آب شدن شکم در خواب

برای لاغر شدن چه بخوریم؟

آب کردن سریع شکم

برای آب شدن و کوچک کردن شکم در خواب آخر شب پنیز موزارلا، بادام و گردو بخورید

اگر شما بسیار گرسنه هستید، یک انتخاب خوب برای شما وجود دارد. رشته های خشک شده پنیز موزارلا. که در هر پاپ آن 100 کالری وجود دارد. این خوراکی لاغر اما قوی، به طرز نیرومندانه و عجیبی 6 گرم پروتئین دارد. اما فقط یک گرم کربوهیدرات دارد!

 اب کردن سریع شکم

رژیم لاغری برای آب کردن شکم

همانطور که مواد مغذی دیگری مانند کلسیم و ویتامین D دارد علاوه بر آن، به لطف پروتیین بسته بندی شده اش نیازی نیست نگران بیش از حد خوردن آن باشید. برای لاکتوز غیر قابل تحمل آن (برای کسانی که به لبنیات اهمیت نمی دهند و حتی نمی توانند آنرا بخورند)، تعداد انگشت شماری از خشکبار ها مانند بادام و گردو،نیز می توانند این ترفند را انجام دهند با این حال هر دو نوع این خشکبار ها دارای چربی و کالری زیادی هستند همچنین دارای مقدار فراوانی از پروتئین ها، ویتامین e , سلنیوم، منیزیوم و سایر مواد مغذی سالم نیز هستند فقط به یاد داشته باشید اگر قرار بر خوردن خشکبار ها بود، مقدار کمی از آن،کل نیاز شما را بر طرف می کند.

منبع: وب سایت نمناک

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه